середа, 15 квітня 2020 р.

15 квітня. День вісімнадцятий

Сьогодні – Всесвітній день мистецтва. 
Датою свята обрали 15 квітня, адже 1452 року цього дня народився Леонардо Да Вінчі. І хоч сам він вважав себе, перш за все, науковцем, його неоціненний внесок у мистецтво є незаперечним. До того ж, чим мистецтво не наука? Адже воно поєднує й використовує надбання всіх наук, від гуманітарних до точних.
Навколишній світ. Вчора ми з вами перемістилися на новий материк. Побували там і наші українські козаки. 
Найвідоміші культурні та природні пам’ятки Австралії залишилися в нашій пам'яті від учора. А сьогодні ми познайомимося з її унікальним тваринним світом. Деякі тварини цього континенту не зустрічаються більше ніде у світі, а про існування інших ми, навіть, і не здогадуємося. Подивитися на фото австралійських тварин та почути їх голоси ви зможете за посиланням.
Доповнить відео текст у підручнику на с.92 
Давайте перевіримо, що із побаченого та прочитаного ви запам'ятали? Спробуйте відповісти на мої запитання:
  • Які птахи живуть в Австралії? 
  • Яка з австралійських тварин має довгі голки і через це схожа на їжака?
  • Які австралійські тварини виношують дитинчат у сумці та вміють гарно стрибати?
  • Який австралійський ссавець трохи схожий на качку?
  • Як називають групу ссавців, які носять дитинчат у сумці?
  • Хто з сумчатих тварин є найбільшим за розмірами? (великий рудий кенгуру)
  • Назвіть частини тіла качкодзьоба та кенгуру, розкажіть, для чого потрібна кожна з них.
  • Яка з тварин Австралії вам сподобалася найбільше? Чому?
А тепер трохи пограємося: впізнай мешканця Австралії на фото тут, а тут відшукай їх назви.
Українська мова. Давайте пригадаємо, які слова називають службовими й чому? Чи відповідають вони на запитання? Чому прийменники - це службові слова?
Пригадали? Тепер можемо виконати завдання 1 на с. 67 у підручнику. Перед тобою карта. Користуючись нею, розкажи про мандрівку дітей. Запиши словосполучення,  які є в довідці, доповнивши їх  потрібними за змістом словами (зразок списувати в зошит не потрібно). У тебе має вийти 5 словосполучень, закодуй прийменники цифрою 4 (підказка: вони всі є на карті).
"Розумники" теж вчать прийменники: 2 клас частина 5 тема 5 завдання 5.4, 5.5, 5.6
Математика. Сьогодні закріпимо те, що вчили на попередніх заняттях. Для цього виконайте завдання 1, 2, 3, 4, 5 на с. 85 посібника. Можливо, комусь потрібна буде допомога таблиці-опори.
P. S. А давайте завершимо цей день авторським мистецьким шедевром! Я теж обіцяю вам знайти час на мистецтво сьогодні. Фото власних авторських робіт чекаю  в особистих повідомленнях ;)

4 коментарі: