Датою свята обрали 15 квітня, адже 1452 року цього дня народився Леонардо Да Вінчі. І хоч сам він вважав себе, перш за все, науковцем, його неоціненний внесок у мистецтво є незаперечним. До того ж, чим мистецтво не наука? Адже воно поєднує й використовує надбання всіх наук, від гуманітарних до точних.
Навколишній світ. Вчора ми з вами перемістилися на новий материк. Побували там і наші українські козаки.
Найвідоміші культурні та природні пам’ятки Австралії залишилися в нашій пам'яті від учора. А сьогодні ми познайомимося з її унікальним тваринним світом. Деякі тварини цього континенту не зустрічаються більше ніде у світі, а про існування інших ми, навіть, і не здогадуємося. Подивитися на фото австралійських тварин та почути їх голоси ви зможете за посиланням.
Доповнить відео текст у підручнику на с.92
Давайте перевіримо, що із побаченого та прочитаного ви запам'ятали? Спробуйте відповісти на мої запитання:
- Які птахи живуть в Австралії?
- Яка з австралійських тварин має довгі голки і через це схожа на їжака?
- Які австралійські тварини виношують дитинчат у сумці та вміють гарно стрибати?
- Який австралійський ссавець трохи схожий на качку?
- Як називають групу ссавців, які носять дитинчат у сумці?
- Хто з сумчатих тварин є найбільшим за розмірами? (великий рудий кенгуру)
- Назвіть частини тіла качкодзьоба та кенгуру, розкажіть, для чого потрібна кожна з них.
- Яка з тварин Австралії вам сподобалася найбільше? Чому?
А тепер трохи пограємося: впізнай мешканця Австралії на фото тут, а тут відшукай їх назви.
Українська мова. Давайте пригадаємо, які слова називають службовими й чому? Чи відповідають вони на запитання? Чому прийменники - це службові слова?
Пригадали? Тепер можемо виконати завдання 1 на с. 67 у підручнику. Перед тобою карта. Користуючись нею, розкажи про мандрівку дітей. Запиши словосполучення, які є в довідці, доповнивши їх потрібними за змістом словами (зразок списувати в зошит не потрібно). У тебе має вийти 5 словосполучень, закодуй прийменники цифрою 4 (підказка: вони всі є на карті).
"Розумники" теж вчать прийменники: 2 клас частина 5 тема 5 завдання 5.4, 5.5, 5.6
Математика. Сьогодні закріпимо те, що вчили на попередніх заняттях. Для цього виконайте завдання 1, 2, 3, 4, 5 на с. 85 посібника. Можливо, комусь потрібна буде допомога таблиці-опори.
P. S. А давайте завершимо цей день авторським мистецьким шедевром! Я теж обіцяю вам знайти час на мистецтво сьогодні. Фото власних авторських робіт чекаю в особистих повідомленнях ;)
Українська мова. Давайте пригадаємо, які слова називають службовими й чому? Чи відповідають вони на запитання? Чому прийменники - це службові слова?
Пригадали? Тепер можемо виконати завдання 1 на с. 67 у підручнику. Перед тобою карта. Користуючись нею, розкажи про мандрівку дітей. Запиши словосполучення, які є в довідці, доповнивши їх потрібними за змістом словами (зразок списувати в зошит не потрібно). У тебе має вийти 5 словосполучень, закодуй прийменники цифрою 4 (підказка: вони всі є на карті).
"Розумники" теж вчать прийменники: 2 клас частина 5 тема 5 завдання 5.4, 5.5, 5.6
Математика. Сьогодні закріпимо те, що вчили на попередніх заняттях. Для цього виконайте завдання 1, 2, 3, 4, 5 на с. 85 посібника. Можливо, комусь потрібна буде допомога таблиці-опори.
https://picua.org/image/pkDLUN
ВідповістиВидалитиhttps://picua.org/image/pkDnBm
Дякую Маї!
ВідповістиВидалитиhttps://picua.org/image/smartcapture.ppxa6B
ВідповістиВидалитиДякую! Цікава техніка виконання)
ВідповістиВидалити